EbruElif Off çıldırmak üzereyim 10 aylık bebeğim kan tahlillerinde karaciğer enzimleri yüksek çıktı 6 defa oldu tahlil yaptırdık her tahlil de daha da arttığını gördük araştırdığım zman çok kötü seyler okuyorum bununla ilgili doktor bana ne yapmam gerektiğini söylemiyor neden yükseliyor diyorum cevap yok ne yapmam lazım diyorum cevap yok sınırda diyor ama araştırdığım zaman bebeklerde üst sınır 18 olmalı diyor benim bebeğim 52 de ya başına böyle birşey gelen varsa bana ne yaptığını falan anlata lbilir mi lütfen
Mucizem_0809 EbruElif tam olarak bilemicem tabiki ama bende hepatit b var doğumdan sonra oğlum hemen 2 aşı şeklinde aşılandı bi. Çocuk gastroenteroloji doktoruna götürürsün demişlerdi doktor 18 aylık olana kadar bu değerler bize bişe ispatlamaz şuan çok yüksekde çıkabilir azda demişti. Sende çocuğu götür bü çocuk gastrosuna daha garanti. Olur sonuçta kendi uzmanlıkları
Mom8 EbruElif karaciğer enzimkerinin yüksek çıkmasının bir çok sebebi olabilir. Kas rahatsızları fazla protein tüketimi gibi… Ama tabii bunlar yetişkinler için böyle bebeklerde de aynı sebepten mı yükselir bilemem. doktor bi şey söylemiyorsa testlerle birlikte başka bir uzmana daha gidin bence
EbruElif Svg_eyl d vitamininden başka hiç birşey kullanmıyoruz hiç ilaç vermedim düşün aşı olunca bile ağrı kesici vermiyordum doğduğu günden beri var
EbruElif Havvank evet rezeneyi çok verdim gerçekten rahat etsin uyusun diye bundan olmuş olabilir mi 😲
Mucizem_0809 EbruElif İstanbul da yaşıyorsanız okmeydanı eğitim araştırmadaki çocuk gastro doktorları çok iyi tavsiye ederim ilgi alakalarından çok memnun kalmıştım
Havvank EbruElif yani bilemem ondan mı ama çok duymuştum böyle basına gelen, kii büyüklerde bile yapabiliyor
Hira12 EbruElif ben kendim içiyordum rezeneyi benimde karaciğer emzimleri tüksek çıkdı.yediğin bseydendr dedi doktor rast gele nette okudum bitki çaylarının karaciğere zarar verdiğini..
Havvank Mom8 evet hamilelikte de önerilmez genelde. Ben hiç içmedim rezene humana malt vs, ama çok duydum böyle rezeneden olan, uzun zaman vermeyince düzeliyormuş diye biliyorum. Kızım 10 aylık bende 2 kez ıhlamur verdim, zaten sevmedi😂