Ky06 Geçtiğimiz iki gün çok ağladı ve çığlık çığlığa bağırdı. Sonuç olarak sesi kısıldı. Ağrıyor mudur veya ne yapmam lazım. Başına böyle birşey gelen var mı? 6 aylık.
210796 Bizde öyle ses kısılması 2 kez oldu 2sinden sonrada sesi değişti)2cisi 6 aylıkken olmuşdu yanılmıyorsam.ilkide 3 aylıkken falan.ağlamayla alakası olduğunu sanmıyorum.zaten o değişimi hiss edeceksiniz
GMSRI Heh tam benlik bir post olmuş.. Biz de 6 aylığız 2 gündür kısık sesi dediğiniz gibi balgam yok burnu da temiz ama bağırıyor sürekli kendi kendine konuşma açısından 😂
Ky06 GMSRI çok konuşmak da laf mı ya başım ağrıyor artık gevezeliğinden☺️ Öğretmenim ben, sınıfta çok konuşan çocuklara biraz kızdığım için Allahın bana geveze bir bebiş verdiğini düşünüyordum😀😀
210796 Ky06 😂😂ağlarken falan sesine dikkat edin.oğlumda sesi kısıldıkdan sonra sanki burnu tıkanmış gibi ağlamaya başladı kalınlaşdı sesi.eski videolarına bakıyorum şimdikine göre daha ince sesi