Nurbeyaz Kizlar eşim anneler gunu için hediye olarak biri xl diğeri xxl 2 pijama altı almış diğeri niye XXL dediğimde 2.cocukta daha da kilo alırsın o zaman giyersin diye onu en büyük aldım dedi ben şok 😃 adama kizsam mi sarılsam mı bilemedim