Yami sık emzirerek bende basta süt toplayıcı kullanıyodum ama emzirme danısmanları pompayı calısanlara öneriyo onun dısında neden memeye ikiz bebek varmıs gibi sinyal veriyosunuz bebek emdikce süt üretimi olur arz talep meselesi demisti bebek memeyi tamamen bosaltamıyosa ön sütü biraz sagın