Merhaba
12 aylık oglum var . 1 yas asısı ıcın mayıs sonuna kadar en gec yapılabılır dedı doktorumuz. Ancak hastaneye gıtmeye cekınıyorum malum yasadıgımız süreç ortada. sizce ne yapmalıyım? Hastanede mı ası ve muayene olmalı? Aıle hekımlıgınde sadece ası yaptırmalı?