Ftmayldrm Merhaba güzel anneler kızım iki aylık be iki haftadır bagırsak enfeksiyonu var antibiyotikler işe yaramıyo kakasını zor yapıyo afedersiniz poposunda yırtılma olmuş biraz ve kızarmıs gazını çıkarırken bile feryat ediyo napmam lazım bilmiyorum yardım edin 😔😔
Ayazzayaz Eğer enfeksiyon ise doktoruna danış canım en iyi çözümü o bulur. Ama ben oğlumun zorlandığı zamanlar hakiki zeytinyağından 1 çay kaşığı veriyordum rahatlatıyordu. Geçmiş olsun Allah şifa versin.
Ftmayldrm Ayazzayaz zeytin yağı veriyorum bende ama işe pek yaramıyor . Doktora da gidiyoruz antibiyotik veriyo 3 kere antibiyotik değiştirdik ama mesele poposunda yırtılmadan dolayı kakasını yaparken acı vermesi veya yapamaması 😔
Huzurum42 Ftmayldrm proyitik damla da vermişti dr birde cok temiz ol ozellikle ellerde 2 aylikken kizimda gecirdi dezenfekte kullandim