Derin_20 12 günlük bebeğim var emmeden sonra çoğunlukla gaz çıkarmıyor ve gaz sancısı da çekmiyor gaz çıkarmaması bir sonraki emzirmede kusmaya yol açabiliyor, aynı durumu yaşayan var mı? En az 1 saat uğraşıyorum gaz çıkarmak için ama yinede yok 😔
Babygrils Derin_20 gaz sancıları eğer olursa 21. Günden yani 3 haftalıktan sonra başlıyor genelde. Kusmasının sebebinin gaz olduğunu sanmıyorum ama bilemedim..
Mervee1 Derin_20 emzirdikten sonra sırtına hafif dokunun çok afedersiniz geğirecek sonra yatırın yan şekilde 20 günden sonra başlıyor gaz sancısı
Ceydakoruc Derin_20 kızım 3 buçuk aylık şimdiye kadar emdikten sonra ya kendi kendine gaz çıkarttı yada hiç gaz çıkartmadı ki hiç sancımız falan da olmadı her bebek aynı değildir
Derin_20 Babygrils peki emdikten sonra bazen hiç gaz çıkarmaması normal mi? Doktor şöyle söyledi gaz çıkaramaz ve üzerine tekrar emerse o gazla beraber emdiğini kusabilir dedi
Babygrils Derin_20 doktor dediyse doğrudur o zaman canım ama sancı anlamında eğer gazlı bir bebek olacaksa 1. Ayından sonra çıkıyor meydana ıkınmalar ağlamalar vs.
Nuhelif Derin_20 bebegin gazi olunca da kusar ama benim bebeğim gibi aşırı kusma hatta fışkırır tarzdaysa reflu de olabilir
Derin_20 Askvebebek bunu ilk defa duydum anne sütü dışında bişey verme dedi doktor ama emin misin canım?
Derin_20 Mervee1 sırtına vuruyorum masaj yapıyorum hafifce sallayarak gezdiyorum ama yok gaz çıkarmadan uyuyor
Askvebebek Derin_20 arastırabilirsin ben doktor tavsiyesi ile kullandım rezene anason ve melisa bebeklerde kullanılıyor etkileri de baya güzel . Benim bebeğim de çok gazlı bi bebekti ve çok kabız oluyordu kullanarak yendik bu sorunu çok güzel uyutuyo huzurla sancısını alıyo
Derin_20 Ceydakoruc evet farklı tabiki de hepsi, benim merak ettiğim o kadar uğraşmama gaz çıkarmaması normal mi ( doktor kusmaları gaza bağlayınca endişe duydum yoksa doğduğudan beri böyleydik bizde)
Ceydakoruc Derin_20 yani bence kusma gazla alakalı değildir belki fazla emiyodur ve fazlasını çıkartıyodur. Tam poposunun üst kısmına avcunuzun içiyle nazikçe vurup hızlı ovmayı deneyin
SeymaCesur Uygarbebek Ben de aynı sorunu yasiyorum. Gaz damlasi verip vermeme konusunda ikilemdeyim bir kaç gündür. 🤦♀️
MayneymisAltintop Derin_20 yaa benm kızım öyleydi😊 kendi kendine rahatça çıkartırdı sonradan hiç gaz problemimzi olmadı şükür. Siz yinede dikkat edin reflü yatağında yatırın düz yatırmayın ne olur ne olmaz
Emin_e Derin_20 her bebek ayni olmaz annem bana diyor ben hic gaz cikarmadim size diye emzirip koyardim diyor oyle gaz sancisi da yasamamisiz hic