Arzuefee Merhaba anneler lohusa kanamam erken bitti 26 subatta dogum yaptım 1 nisanda adet oldum ve 13 gun sürdü suan 9 gun geciktim normalmi
Ebruumayyy Arzuefee 24 Ocak ta doğum yaptım daha hiç adet olmadım normal olduğunu söylüyorlar emzirdiğimiz için
midyedolmam35 11 kasım da dogum yaptim 15 mart ’ta adet oldm 9 gün sürdü halen olmadım 3 defa test yaptım negatif normal yani korkma