haticeerol92 benim de 6 yıldır annem ve babamsız geçiyor günlerim. Senelerdir anneler babalar günü olunca içimde inanılmaz bir sıkıntı olurdu hele o reklamları sosyal medyadaki fotoğrafları görünce… Bu sene ilk kez anne olarak anneler gününü yaşıyorum ve çok mutlu hissediyorum kendimi. Keşke yanımızda olabilselerdi ama ben inanıyorum ki görüyorlar bizi 💞