Merhaba canım anneler anneler günümüz kutlu olsun 🦋🎈🐳💕sizlere sorum şu kızım 9 ay 23 günlük kan sayımında kanı 9.7 çıktı Var mı böyle olan ? Bestiron kullanıyorduk ama tadını sevmiyor tükürüyor bende fermix aldım o daha da ağır kokuyor bi kaç gündür kakasını çok katı yapıyor acaba kan damlasıyla mı alakalı bilemedim bu arada damla sayısını iki katına çıkardı doktorumuz kullananlar yazarsa çok sevinirim ona göre tekrar bestirona geçmeyi düşünüyorum 🐳