Pnr_80 İki gün önce dr. bebeğime bu teşhisi koydu bebeğim dört ay yedi günlük kafa çevresi 43cm çıkıyor acaba böyle bir rahatsızlıkla karşılaşan ya da duyan var mı üzüntüden kahroluyorum 😔
Ozgeackgz-0 Pnr_80 bir bileğim yok ama üzmeyin kendinizi belki bir yolu vardır dua edelim 🤲🏻 Post üstte kalsın
Ftm124 Pnr_80 pınar hanım merhaba benim çovuğumda da beignal ekstral hidrosegali şüphesi var da. Nasıl oldunuz? İnşallah geçti durumunuz değil mi? Cevap verebilirsinemiz çok sevinirşm konuşuyor yürüyor değil mi yavrunuz?
Pnr_80 Arc1993 iki çeşidi var dedi dr. Bu sorun yaratmıyor dedi birde tortikollis teşhisi koydular boynunun sağ tarafında hafif kalınlaşma varmış. Fizik tedaviye gideceğiz. İki gün önce bebeğim beni sevmiyor babasına düşkün beni bilmiyor diye üzülürken şimdi perişan oldum 😔
Arc1993 Pnr_80 kötü düşünmeyin nolur, allahın izniyle atlatırsınız inşallah 🙏 sorum yaratmıyor demiş doktorunuz, bu iyi bir haber. Tortikolis için ne şikayetleriniz vardı
Crn21 Pnr_80 benimde oglumda tortikolis vardı sol tarafında boynunun fizik tedaviye bile gitmedik doktor evde yapmamız gereken hareketleri verdi onları hergün düzenli bi sekilde yaptık gecti cok sükür
Pnr_80 Arc1993 İnşaallah iyi şeyler duyarız insan çok endişeleniyor evladına bi şey olacak diye😔 tortikollis için bebeğim başını sağa rahat çeviriyor soluna çeviremiyor sola yatık duruyor kafası 😔 dört aylık olmasına rağmen oturma kafasını kaldırma isteği yok …
Arc1993 Crn21 benim bebeğim iki tarafa da rahat çeviriyor, düz de tutuyor ama bazen sola eğik tutuyor. Alışkanlık mı acaba
Pnr_80 Crn21 çok geçmiş olsun peki ne kadar sürede geçti? Ben de onun geçeceğine inanıyorum dilerim diğer rahatsızlığı da geçer yavrumun🤲🏻
Pnr_80 Arc1993 alışkanlık olabilir yine de takip edin bize de öyle seviyor gibi gelmişti ilk bebek olunca tecrübesiz oluyor insan😔
galperyy Pnr_80 merhaba bnm bebeğim de 4.5 aylık ve benign eksternal hidrosefali dediler.bi sıkıntı oldu mu acab sizde yoksa gecti mi cok endişelendim
galperyy @“Ftm124”#p26519220merhaba bnm bebeğim de 4.5 aylık ve benign eksternal hidrosefali dediler.bi sıkıntı oldu mu acab sizde yoksa gecti mi cok endişelendim