Deletedmom306 Ağrıdan duramıyordum artık sağ kolum Damar damar üstüne binmiş sanırım Kaldıramıyordum evde sadece vermidon vardı 1 tane içmek zorunda kaldım birşey olur mu emziriyorum bebeğime zararı varmı yardımcı olurmusunuz 🙏
Nuurrr Deletedmom306 benim bildiğim sadece parol içebiliyoruz. İstersen iki göğsünü de sağ boşalt bence canım.riske atma
CatBoy Deletedmom306 vermidon yerine parol tercih edin sağma imkanınız varsa içiniz rahat etsin diye ilk sütü sağıp atabilirsiniz ama bitane den birşey olacağını düşünmüyorum
Elif_121korkmaz Bir taneyle bişey olmaz ama bidaha içme bence parol kullan çok fazla ağrın olursa geçmiş olsun bu arada 🌼
Deletedmom306 Elif_121korkmaz sağmam gerekiyor mu sütümü İnanın Çok ağrım olmasa asla içmezdim birde meme reddi yaşıyoruz 😭
Brgl Içe bilirsin doktor bana vermişti günde 2 defa eklem yerlerim ağrıyordu iyi geldi emzirebilir sıkıntı olmaz dedi
MarlaSinger Vermidon pek tercih edilmiyor galiba. Sütünüzü sağıp atmak yerine bol su içerek ilacın vücuttan daha hızlı atılmasını sağlayabilirsiniz