sufflee Emmeyen oğluma sanırım biberonu unutturdun bu gün beni emmek için 3 kere yeltendi 2 sinde 4 dakika gibi bir süre emdi 1 inde ise ağladı ama genelinde sütün geç inme süreci yüzünden sıkıntı yaşıyorum ne yapmam lazım