Bebeğim 4 aylık bir kaç gündür Hastaydı sadece ateş vardı ateş geçti vucudunda döküntüler oldu isilik gibi 6.hastalık geçirmiş telefonda doktorumuz öyle dedi fakat getirin veya şu ilacı kullanın demedi emmek için çırpınan bebeğim bugun beni emmemek için avazı çıktığı kadar bağırdı sürekli ağladı ve kucağımda gezdirdim durdum Çok huysuz uyanıkken sürekli geziyoruz evin içinde sağ omzumdan aşağı öyle bir sızlıyor ki damar damar üstüne binmiş galiba ağrıdan duramıyorum emziriyorum ama 1 tane vermidon içtim Emzirebilirmiyim zorladım mı bir şekilde alıyor