Bernur_GT Hiçbir doktorun tedavisi senin ‘öpeyim de geçsin’ Sözün kadar ile yaramıyor annem….🥰 Hepimizin anneler günü kutlu olsun ☺️
degerlibiri Bernur_GT “Bi tek annem olsun bana bişey olmaz” nasılda doğru anlamlı bir cümleymiş 😍 rabbim bizi yavrularimizsiz bırakmasın ilk anneler günüm hepimizinki kutlu olsun 💓