Canım bende hasta falan olursamda emzirmediysem yada bi yere çıktığımda falan içer diye atmış 5 aylık kızım hala emdikten sonra sağarım 20-30 ml ne çıkarsa atıyorum çok iyi oluyor . Önce 10-15 çıkarıyorum buzluktan sonra su kaynatıyorum kabın içine koyuyorum hemen sütler çözünüyor zaten buzu olmasın yeter sonrada biberona koyuyorum eğer hemen içmiycekse buzdolabınım üst tarafına koyuyorum eşim yada kayınvalidem kim içirecekse ısıtıyor sadece biboronu