Selam güzel anneler.Anneler gününüz kutlu olsun 😍Benim derdim oğlum 1yasinda ve çok zayıf kim görse bu çocuk çok zayıf diyor kendi annemde dahil☹️ Önceleri takmiyordum sağlıklı olsun da diyordum ama şimdi acayip takıyorum kafama çünkü kıyaslamalar başladı 😏Oğlum ek gıda fazla yemiyor 3 4 kaşık ancak yemek verince aklına meme geliyor ve beni emmek istiyor.Napablrm anneler yardımcı olun lütfen🌹🌹