Miracimmm Hala kahverengi akintim geliyor kırmızıya da dönüyor neden böyle oluyor yada yaşayan var mı kızlar
fatmaanur Miracimmm merhaba gayet normal benim 40 ımdan sonra da öyle olmuştu 60 güne kadar öyle devam etti sonra tamamen kesildi güle güle büyütün bebeğinizi
HaticErkanMiran Miracimmm 50 gün du benim daha yeni bitti kanamam canım normaldir sezeryan olmasına ragmen
Ozge19 Miracimmm daha yeni 40in çıkmış bide canım benim nerdeyse 2. Aya kadar leke leke geldi hep normal bence
Beril_aras2 Canım benim de bugün 51.günüm ve hala kanamam var birde kasık ağrım 😔 doktor 60 güne kadar normal dedi bana
Miracimmm Beril_aras2 teşekkür ederim canım sağol ama ilk dogumumda 35 gün sürmüştü bu niye böyle uzun sürdü anlamadım
Beril_aras2 Miracimmm O her çocukta aynı olacak diye bir şey yok ki. Tabii ki farklılık gösterir sen 60 güne kadar bekle en iyisi. Ben de bekliyorum 🤷🏼♀️
HaticErkanMiran Miracimmm normal cnn bende sezeryan oldum kanamayla beraber bütün kilolarım gitti gercekten