Buklem Herkese merhaba 12 aylık kızımın genital bölgesinde dudak kısmında hafif tüylenme var. Malum durumdan dolayı Dr a gidemiyoruz, bebeğinde böyle bir durum olup Dr a giden var mı merak ediyorum
Zcm01 Buklem evet benim oğlumda da aynı sorun vardı götürdüm doktora bazı bebeklerde normal olabiliyomuş ama bazen de böbrek üstü bezlerde sorun olduğuna işaretmiş. Doktorumuz bizi çocuk endokrine yönlendirdi 6-7 tüp kan aldılar film çektiler falan ama çok şükür bişe çıkmadı doktor bunları tedbir amaçlı yaptığını söyledi genelde bi sorun olmuyomuş eğer bebeğe pişik kremi kullanıyosanız onlar yapıyomuş tüylenmeyi
Buklem Zcm01 evet canım pişik kremi sürekli kullanıyoruz pişik olmasını önlemek amacıyla , benim de aklıma geldi aslında bakalım takip edelim teşekkür ediyorum cevap verdiğin için
Zcm01 Buklem rica ederim canım ben de sudocrem kullanıyorum ondan oluyormuş. Çok panikleyecek bişe yok beni de başta herkes korkuttu ama normalmiş kremlerden dolayı böyle olması ama yanlış yönlendirmiş olmayayım yine de içim rahat etsin diyorsan çocuk endokrine götürebilirsin
ilknur159 Benim kızımdada oldu bepanten kullanıyordum kestim şimdi mustela kullanıyorum. Tavsiye edebileceğiniz bu tüylendirmiyo diyeceğiniz bir krem var mı acaba?