oznursen-05
1 aylık bile yoktu kakasinda yoğun bı sekilde kan vardı kendi doktorumuz bağırsak enfeksiyonu diye hastaneye yatırmak istemişti başka doktora gittik o süt alerjisi dedi ve öylede çıktı. Neocate mama kullandık raporlu. Kabuk tarçını sıcak suda demliyordum mamayi o suyla yapıyordum. Rengi gri gibi oluyordu. Diyet yaptım geçmedi kan sonra yumurta alerjisi olduğunu anladık. Ama katı diyet sonucu zor gelen sütüm de gitti. 3 ay sırf mama içti. 6 aylık olduğunda yavaş yavaş yoğurt ve yumurta vermeye başladım. Çok şükür hiç bir şeye alerjisi kalmadi. Zor bir süreç sabır gerektiriyor biran önce anlatırsınız inşallah 🤗