Nurbeyaz Kizlar 2 buçuk ay önce normal doğum yaptım hiç adet olmadım bugün ic çamaşırimda lekeler kahverengi bordo karışımı lekeler gördüm bu durumu yaşayan var mı ???? Emziriyorum bu arada . İlk adeti ne zaman oldunuz ?
gokcekizinannesi Nurbeyaz 4 ay sonra oldum ilk adeti. benim lekelenme olmadi ama düzensizlikler normal diye biliyorum. ben doğum yapmadan önce her adetten önce lekelenme olurdu belki siz de adet olacaksinizdir
Ayazmmm Nurbeyaz benimde bebeğim iki buçuk aylık bir hafta önce oldum bi gün önce anlattığınız gibi lekelenme oldu ertesi gün regl oldum bende emziriyorum bu arada
baharmasalismail Nurbeyaz bende emziriyorum bebeğim 6 aylıkken oldum ama lekelenme olmadı direk normal adet zamanımdaki gibi geldi.