Kızlar bugün oturup ağlayacaktım az daha neler yapmadım neler işte hep eşimin biz yemek yerken kendi yemeklerimizden sürekli yedirmesinler dolayı çocuğun damak tadı bizle aynı oldu herhalde o kadar özenerek buharda sebzeler pişiriyorum çorbalarmı dersiniz ilik sularımı kaynatmadım yok asla tatsız tuzsuz olduğu için yemiyor ne yapabilirim 3 ana öğün olarak gitmek istiyorum 7 aylığız sabahları kahvaltısı var ara öğün olarak meyveli yoğurt hazırlıyorum birde çorba vermek istiyorum akşama gece muhallebisi yapamadan uykusu geliyor zaten emerken uyuyor yani gece mamasına ihtiyaç duymuyor gün içinde emziriryorum da aynı zamanda ama çorba yada sebze püresi yedirmek istiyorum bunun için ne yapabilirim lütfen yardımcı olun 😞😞