Kızlar merhaba 13 ay25 günlük bebeğim var evde bana babasına karşı cok mutlu her dediğimizi yapıyor annane ve dedesinede alıştı onlarda oyun yapıyor hatta ananeye cok düşkün ama sokağa çıkardıgımda yada amcalarına falan cok sakin asla kucağimdan inmiyor bişey bilmiyor gibi davranıyıor bay bay alkış yap dediğimde yapmıyor ama bize yapıyor niye boyle bilmiyorum sizin bebişler iniz nasıl sizce bu normalmi