eymenssmom benim bebeğimde uykusundan genelde ağlayarak uyanıyor bununla ilgili YouTube dan bi kaç uzmanı dinledim uykusunu alamadığı için uykusuna devam etmesi gereken dönemde vi şekilde o geçişte uyandığı için ağladığını söylüyorlar yani eğer bi yerinin Ağrıdığını düşünmüyorsanız bu tarz bişey olabilir bebeğinizde şunu gözlemleyin uzun uykular sonucumu ağlıyor yoksa 45 dk ve altı uykular da mı 45 dk altı uykularda hatta 1 saat 15 dk altı uykularda ağlayarak uyanırsa nonu yüzdendir uykusunu iyi almadığı uykuya daha ihtiyacı olduğu için