iyi geceler anneler 20aylık bı oğlum var üşüttü sanırım her an değil ama cogu yediğini 3gundur kusuyor yer yemez hemde ve cok kötu kokuyor kustukdan sonra cocugumundan sular akıyor alnı sacları su içinde kalıyor 😭😭dun hastanede serum taktılar 3tane daha iydi ama bugun yıne rahatsız bıraz bu üşütmeye ne iyi gelir nasıl gecer yardımcı olabılırsenız cok sevınırım 😔😔