Hanımlar selamın aleyküm 3 ay 7 günlük kızım Çar ve sol elini sürekli karnına vuruyor heyecanlanınca normal yatarken canı acıyo hissediyorum ben elimi koyunca bile sert geliyo neden böyle yapar acaba diğer eliyle o kadar yapmıyo ama sol elini sürekli hep vuruyo karnına aynı durumu yaşayan var mı aranızda 😐