İyi geceler güzel anneler,
İlk kez anne olacağım için hamilelik döneminde “şu da lazım olur bu da lazım olur” diye diye bir sürü şey satın aldım. Anne olduktan sonra ise bazılarının aslında boşuna alındığını fark ettim.
Mesela bir arkadaşımın tavsiyesi ile Lansinoh gögüs ucu kremi almıştım ama neredeyse hiç kullanmadım 🤷🏼♀️ kadın doğum doktorum madecassol yazmıştı, o çok daha etkili geldi, Lansinoh boşa gitti. Başka bir sürü anne için Lansinoh çok kullanıcı olabilir, benim için değildi. 🤷🏼♀️
Sizlerin deneyimleriniz neler? Hangi ürünler size göre olmasa da olurdu? 😊 Hiç gerek yokmuş meğerse dediklerimizi konuşalım mı? 😊
Hadi bakalım…