Kızlar sorum olcak size ikinci gebeliğim ilk doğumumda erken doğdu kızım. Şuan gaz sancısı gibi ağrım var ayıptır söylemesi bıçak sapliyolar sanki alt tarafima bide makatima vuruyo ağrısı napsam bilemedim hastaneye gitmeyede korkuyorum 35 haftaligim 2 haftada geriden geliyo