Annesirintugceuzun önce tabi bir şok yaşadım. 2,5 yaşında kızım. Eşime bağırdım ambulansı ara diye. (Bu arada bende ambulans personeliyim zaten şu an bebeklerden dolayı ücretsiz izindeyim)ambulans gelse bizi almayacaklar aklım onda kalacak, gelene kadar beklemek mantıklı değil, 7 aylık bir de bebeğim var o da bana bakıyor. Kabus gibi bi andı yani. Ambulansı ara dedim elime sonra baktım gözleri gitti sarstım cevap vermedi dişlerini sıktı. O an can havliyle çenesini iterek ağzını açtım elimi ağzına soktum o an uyandı. Uyanınca kucağıma alıp acile gittik. Geçici bir beyin sarsıntısı olmuş. Ellerini dişlerini sıkması ondanmış gözlerin kayması