Hanımlar selam. Bi yakınım 4 gün önce doğum yaptı ve sütü gelmedi dolasıyla çocuk da beslenemedi. Ve şun sarılık nedeniyle hastanede yapayalnız yaptıyo meleğim😔 Nolur dua edin iyileşsin bir kaç güne 🙏🏽 Sorum şu; sütü bugün geldi ama aşırı koyu renkli koyunlahbe rengi normal mi? Resim yüklemeyi bilmediğim için gösteremiyorum sizlere. Zifiri renk. Düzelir mi bir kaç güne ? Aranızda olan war mı böyle ?