Kızlar ilk doğum yaptığım dönem çok mastit olmuştum. Her seferinde sağma, nasaj vs ile geçirdim ama şimdi 11 aylığız uzun zamandır her gögsüme elim değdiğinde minik minik farklı yerlerde sertlikler var çok da minik değil bi parmak kalınlığında küçük parçalar gibi, doktora gitmeli miyim yoksa emzirme bitince sütüm çekilince eskiye döner miyim yaşayan oldu mu acaba