Tosbikoglan Ek gıdaya başladık başlamasına ama kabız olduk. 2 gündür yapamamıştı kakasını bugün zeytin gibi iki tane yapmış. Ne yapmalıyım? Birde başta sebzeleri yedi şimdi yerken öğürüp titriyor ağzını açmıyor sizde durumlar nasıl
Melike09 Tosbikoglan zeytın yağı ekle cNım bir çay kaşığı. Benimde 6 ay 11 günlük çok güzel gidiyordu. Üç gün yapmadı bugün yaptı şükür. Bugün vermedim dinlensin diye. Tadım zaten biraz verme istersen. Kaka yaparken zorlandıysa o yüzden istememiştir. Unutsun tekrar denersin
kosem_asel Tosbikoglan bizde ilk başladgimizda ayni sıkıntıları yasadık nasil atlattik derseniz formul mama iciyirsa yada tek zeytin yag hergun icirin kesn hemn çözüm icinde kuru kayisdan 4 tane bir su bardagi suda pisirin blandira cekip yedirin hemen rahatlar minik
Mucizemsin Tosbikoglan gün kurusu iyi geliyor cnm haslayip ezip ver kabugunu soy ama mutlaka Gecmis olsun 🌸
Tosbikoglan Deletedmom278 besledikten hemen sonra su veriyorum. Hipp in 5 tahıllı kaşık manasını verdim sütüm azalmıştı o mu yaptı anlamadım
kosem_asel Tosbikoglan tahilli mama veriyosaniz ilk aylarda o da yapar devam sütü verin kayısı hemen etki ediyor gecmis olsun
Arc1993 Tosbikoglan yulaf ezmesi tavsiye ederim. Suyla pişirip muhallebi gibi yapabilirsiniz. Pekmez tereyağı karıştırıp. Ya da meyveyle tatlandırıp verebilirsiniz.
Kuzuannesi Tosbikoglan bence ne yiyorsa sulandir ve jer yedgnin icine zeyfinyag at. Oncesinde ve sonrasinda bol bol du icirmelisin.