sebnem benim oğlumda 5.ay 5 günlük 2 hafta önce 1 hafta boyunca nerdeyse aç durdu. Emzirirken göğsümle oynadı emdi emdi çekti . Yada emmek istemedi zorlamamk gerekiyormuş bitirmiyorsa mamasını zorlamayın derim . Bi çeşit meme reddi yaşadık sanırım ama geçiçektir şimdi normale döndü çok şükür