NurcanDemiray herkeste 6 ay sürmüyor çoğu Bebekte 3 Aydan sonra kayboluyor bazı bebeklerde 6-9 ay arası sürüryor mama kullanan bebeklerdede uzun sürebilir gaz sancıları ki bi çok kişi 2 buçuk aydan sonra azalmaya başladı bitti rahatladık diyolar benim kızım da çok gazlı sürekli ıkınma halinde sürekli meme emerken sorun yaşıyoruz çekiştirip duruyor bizde 43 günlüğüz bende gün sayıyorum 3 ay olsun diye uykular haram sürekli ıkınıyo ağlıyor derin uykuya çok zor dalıyor Allah hepimizin yardımcısı olsun