Dilber63 Mucizemsin aynn kuuzm hıc fark etmedım. Sadece mızmızlıgı vardı. Huvuc verım ellıne sonra bı baktım kı dıs 😂bnde bısıy yutu sandım
Dilber63 Kendi-halinde1i ay sorma cnm. Dedektıf gıbıler bnden bıısy bulamazsalar bırde oglunu arayıp alırlar bılgıyı😁
Ozge19 Dilber63 yaa benim oğlumda 4 aylık baya huysuz eli sürekli ağzında salya akitiyo sizdede varmıydı bu belirtiler aceba bizimdemi diş
Dilber63 Ozge19 sureklı elı agzındaydı kuzum salyasıda sureklı akardı hep ust degısırdım Havuc elma falan agzına tutardım kasısın dıye. Sonra patlamıs buyuk ıhtımal sızınkıde ole
demeterdogan Dilber63 benim kızımda 4 aylıkken çıkarmıstı alt dişlerini suan 13 aylığız ve 4 azı dişimiz kaldı çıkacak. Olabilr her bebek farklı çıkarabiliyo endişelenmeyin 🤗🤗
Mavisoglan-annesi Dilber63 Benim kardesim 3 aylikken cikarmisti, gayet normal canim.. Hadi gecmis olsun.. Inci gibi olsunlar inşallah 😘
Mom5874 Dilber63 Normal merak etmeyin😊 Hayirli olsun. Bir cok bebek erken dis cikariyor 3,4 aylikken. Benim oglum 5 ay 25 günlük iken cikarmisti.