Baştan söyleyim odasını geç ayıranlara saygım sonsuz lütfen benim erken ayırmama da saygı duyun linç yemek istemiyorum..
Canım anneler oğlum 4 ay 4 günlük. Gündüzleri odasında montesso yatağında yatırıyorum. Gece 12 gibi ben yatarken yanıma alıyorum sepet beşikte yatıyorum. Bu geceden itibaren gece de odasında yatıracağım. Beşiğe sıgmıyor artık ama benim de içim içime sığmıyor.. erken ayıran annelerden destek istiyorum.. duygusal olarak iyi değilim.. eşimin sesinden uyanıyor, yatakta biz dönerken bile ses olsa rahatsız oluyor, artık beşik küçük geliyor. Bide yatak odasının manevi olarak diğer odalardan Farklı olduğu duvarların bile bazı şeylere şahit olduğu havasının Farklı olduğu için çok da anne babayla uyumasının uygun olmadığını savunan eğitimciler var bende bu görüşe katılıyorum.. bu yüzden yatağını direk büyük almıştım ama şimdi iş ciddiye binince içim bir buruk oldu.. aslında odasını sevdi gündüz yatak odasında uyumak istemiyor ağlıyor hatta ama işte anne yüreği diye bir şey varmış 😒 tecrübeli annelerin desteğinize çok ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim 💜