Teoman2020 ipek3 virüsten dolayı boy kilo ölçmüyor sağlık ocağı maalesf ya gaz sancısına damla kullanıyoruz uykuda gündüzleri 1-2 saat geceleri en fazla 3
defnesmomm ipek3 boy kilo durumu güzel çok şükür. Gaz sancımız da neredeyse hiç olmadı. Uykuları zaman zaman sıkıntılı olsa da mümkün olduğunca aynı saatlerde uyutmaya çalışıyorum. İnşallah bu düzende devam ederiz 💙🙏🏻
deryatoprak ipek3 ipek3 aradığım post🥳🥳🥳🥰benımki de 2 ay 3 gunluk kilomuz 4600 Boyumuz 53 cm( 37.haftada dogduk 2600 ve 45 cm ile yenidoğan sarılıgı olduk kılo kaybettık sonra toparladık sukur)gaz sancımız yok sukurler olsun yine de bıogaıga kullanıyoruz uyku duzenımız vardı aksam 8de uyurduk 12 ye kadar sonra emerdik 3 e kadar tekrar uyurduk yıne emip 5e kadar uyurduk ama 2.ay asısı oldugumuzdan beri duzen falan kalmadı ilk ılk gece hıc uyumadık nerdeyse toplamda 2 saat ancak bugun de gunduz dahıl uyuduk suan hala uyuyoruz gozunu acamıyor yorgunluktan
hira5bugra- ipek3 Virüsden dolayı gidemedik doktora hiç bilmiyorum uykuya gelince en fazla 30 dk uyuyor birde süpürge sesi olmazsa olmazımız 😅
Efee_sevim Yarın 40 günlük olucaz uykuya dalamayan bi bebeğim var o uyumadıkça ben stres yapıyorum sütüm azaldı çok canım sıkıyo bu durum
Oznur112 52 günlük olduk gaz sancısı + kabız olmuş bebeğim 4 gündür kakasını yapamadı bugun fitil verdim dün kalça usg vardı temiz çıktı çok şükür sol böbreğinde genişleme gözüktü
Guni92_ Benmde 2 ay 3 günlük bebeğim 😍 5900 gram 58 cm aşılarımız da olduk şükür 🙏🏻 Fazlasıyla gazlıyız 🥺 sürekli ıkınıyor ıkınmaktan poposunda çatlak oluşmuş 🥺
deryatoprak ipek3 benım de oyle carsamba yaptırdım carsamba persembe hıc uyuyamadı nerdeyse dun ve bugun cooook uyuyor gece gunduz nerdeyse tedırgın olacak bır durum yoktur degıl mı o yorgunluk cıkıyordur
ipek3 Benim kızım 2 ay 3 günlük 61 cm, 6400 kilosu. Gaz sancılarımız oluyo. Ama ben oldukça diklat ediyorum çoğu şeyi yemiyorum. bi de damla kullanıyorum