Gokceninannesiiyim Agubugu ayak tırnaklarında morluk varsa hastaneye gidin. Ciddi bir durum olabilir.
Zeynepalya_ve_annesi Agubugu ateşin derecesi kaç o önemli 38,5 tan yüksekse ateş sayılır 38,5 olana kadar vücut mikropla savaşır eğer duşa ve ağrı kesiciye rağmen düşme olmuyorsa enfeksiyon vardır vücudunda bunu anlamak içinde hastaneye gitmeniz gerekir
Zeynepalya_ve_annesi Birde sadece ayak parmakları morardıysa ateşi yükseleceği için ayaklar soğur kan dolaşımı değişir o yüzden morarır