Guni92_ 2 aylık erkek bebeğim var rüyasında sürekli ağlıyor bazende gülüyor. Sizinde ağlıyor mu bebekleriniz 🤨
Elifum Guni92_ evet evet onlar olağan şeyler oluyor yani öyle halk arasında da melekler ağlattı güldürdü falan deriz yani hep 😊
Misskokulum Guni92_ çok normal oğlum su an 7 aylık hala ara ara ağlar Güler severken çok yüksek sesle be hırpalayarak sevmeyin gerçi hirpalanmak için küçük ama aklınızda bulunsun🌸
Guni92_ Zaten asla hırpalatarak sevdirmem kendimde öyle sevmem de ama seslidr sevmiyoruz ne biliyim çok içli ağlıyo üzülüyorum 🥺