Miracefe Kızlar 2 ay oldu Doğum yapalı fakat belim çok kötü ağrıyor doktoruma söyledim belden narkoz verildiği için dedi hiç bir ilaç da kullanamıyorum emzirdiğini için sadece parol onun da hiç bir etkisi YÖK sizler neler yapıyorsunuz ?
Mila01 Miracefe BEN GENEL ANESTEZİ ALDIM ONA RAGMEN ILK ZAMANLAR BENDE AGLADIM RESMEN BEL AGRISINDAN SONRA ZMANLA GEÇTİ SİZİNDE GEÇER İNŞALLAH
Miracefe bebisimbenm bel ağtım var diye konuşmuştuk hergün nescafe tükettim çok rahatladım tavsiye ederim
Busrakerem Benimde ağırıyor 2 doğumum ilkinde hiç böyle olamamıştı umarım geçer daha aylık olmadık korse takın biraz sıkı tutuyor iyi geliyor
Kvlcm20 Busrakerem bende de agri oluyo ara ara ama bel agrisi mi bilemiyorum benim yanlarım ağrıyor gibi üşütüyomuyum acaba diyorum atlet türü korsem var onu cıkarmamaya çalışıyorum ama sizin nasıl oluyo ağrı
bebisimbenm Miracefe canim oyle bir ağrı degil benim bel fıtığı olmuşum yaa ondan benim agrim iyice azmış yani..