Yeshim34 yenidoğan bebeklerin günde beşten fazla yapmaları normal, her emzirmede kaka yaparlar hemen hemen. Çünkü daha sindirim sistemleri yeni, zamanla azalacak,6-7 iken 4-5e düşecek, sonra 2-3, ek gıdaya başlayınca beş güne kadar kaka yapmamaları normal diyor doktorlar, düzene girince günde teke düşecek bazen iki günde bir. Sıkmayın canınızı kilosunu etkilemez sulu ishal olmadıkça. sadece anne sütü alan bebekse zaten kakası ne çok sıvı ne de katı olur. Normal yani 🧿💙🦋