eymenssmom Bence bu şekilde düşünmeyin sorgulamayın benim kızımda 12 aylık 8.500 kilo 74 cm. Ve iştahsız da degil hem ek gıdayı hem mamasini gayet normal yiyor ama metebolizmasi hizli demekki Her bebek kendine özeldir doğum kilosuna göre gelisim tablosuna göre baz alın. Sağlıklıysa vitamin vs degerleri iyiyse sayılar cokta önemli degil.