Kızlar 24 gün oldu dogum yapalı sezeryanla dogum yaptım sezeryan sırasında doktorum miyomumum oldugunu alması gerektigini söyledi aldı ve benm ilk ameliyat oldugumdna beri sag kasıgımda agrı vardı hafif hafif dedm heralde ameliyat dolayı geçer ama bende çok hareketli bi insanım hiç yatmadım oturmadm bana çok kızdıalr hiç dinlenmedm yatmadm die doktorumda hareketli olman daha iyi dedi ama dünle bugun çok agrı hissrtmeye başladm sizede oldumu normalmidir acaba