Tugce52 Kizlar oğlum 7 aylık ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum aslında memnunum tek sorun aşırı lastik izi oluyor sonrada pişiyor orası bim yada A 101 in bezini denemeyi düşünüyorum nasıl sizce kullanan varmi
Busraugur Tugce52 a101inkini denemedım ama bimin bezını önerırım çok memmun kaldım. Şokun bezi bebelandı da hiç alma aklında bulunsun.
Kaktusanne Tugce52 a101 in de biminkini de denedim pişik yaptı ikiside. Bir de bezler çok küçük normalde 4 numara kullanıyorsanız 5-6 falan almanız gerekiyor
Hilfa Tugce52 a101 in bezini kullandkm memnundum yrıca şuanda şok un bebeland bezini kullanıyorum çok memnunum
Tugce52 Busraugur sağol canım şuan BİM’in bezinimi kullanıyorsunuz acaba 4 numarasında kaç adet var fiyatı ne kadar
Baharbstg7474 A 101 inkini kullanıyorum başta pişik yaptı sonra düzeldi 1 yaşında oğlum doğduğundan beri kullanirim
Tugce52 Baharbstg7474 oğlumun tenide çok hassas sleppy güzel ama çok lastik izi yapıyor daha küçükken böyle değildi büyüdükçe böyle oldu analamadim
Fasulyeninannesi Tugce52 baby me var e bebekte ona da bak istersen tane hesabı yapınca indirimle bimden bile uyguna geliyor
Emin_e Tugce52 ben 2 aya yakin sleepy kullandim simdi a101 in bezini kullaniyorum memnunum bir sorun yasamadim