Aleyna61
Merhaba herkese 24 günlük bebeğim var sezeryan la doğum yaptım en başından beri emzirme sorunu yaşıyorum kızlar okadar çok emzirmek istememe rağmen emmiyo bebeğim.. Okadar çok ağlıyoki zorla aldığında ise 5 dakika emiyo ve uyuyup kalıyo göğsümde. Doğduğundan beri aptamil mama veriyorum olduğu kadar da süt sağıp vermeye çalışıyorum ayrıca sütüm de çok yok malesef ki.. Böyle olup daha sonra memeye alışır mı bebeğim acaba birde mamayı kaç cc ve kaç saat aralıklarla veriyorsunuz acaba.. İlk bebeğim ve tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var.. Teşekkür ederim şimdiden..
Miracefe
Aynı olaylar başımdan geçti canım sezeryan oldum sütüm azdı mamaya başladık mecbur..3 saatte bir 30 cc vermemi söyledi doktor artı anne sütü dedi böyle başladık mamayı ilk zamanlar kaşıkla verdik göğsümü unutmasın diye 1 aylık olunca phılıps avent meme uçlu biberon aldık şimdi 2 aylığız göğsümü de emiyor mama da 60 cc veriyorum şuan hep emzirmeye çalış Benim de sütüm azdı şuan günün 2 öğününü anne sütümden karşılayabiliyorum ☺️Çok uzun oldu 🤗💕
NarminaAbdullayeva
Yenidogdugundan bu yana ben hep mama ve meme verdim paralel. Ilk zamanlar sutum yoktu arti gogsumu tutmuyodu. Zorla degil ki. Ben de onu zorlamadim. Sutumu sagiyodum arti mama takviyesi. Her defasinda biberonla yedirtmeden once gogsume taraf tutuyodum istemediginde zorlatip aglatmadim. Meme uclu biberon falan hic denemedim. Normal wee baby nin biberonunu aldim 0-3 ay olanindan. Oyle 1 ay sonra bi anda bi sabah tutuberdi. Simdi 5 bucuk ayligiz. Yine mama ve meme paralel veriyorum. Sadcee bi farkla simdi meme 4-5 defe emiyor mama 2 defa. Yani mama vermem azaldi. Yalniz son zamanlar sutum de azaldi. Regl oldum. Oyle. Duzelir. Cok yormayin bir birinizi. Nasi mutluysaniz oyle decam edin. En onemli sizsiniz. Ben hep soylerim. 24 yasim var mamayla buyudum. Bu zamana kadar da guclu sekilde hastalandigimi hatirlamiyorum. Hatta hic bi seye alerj falan da yok. Duzelir. Kafana takma