uykusuz_anne bu yesil kaka bi kac kere bizimde oldu ni cok sebebi oldugu soylendi senden beslendigi icin yesil yaprakli godalar tuletirsen. Emerken on sutu aldiysa usuttiyse gibi gibi bi kac tane daha saymislardida aklimda degil. Ama normal dediler bana her kakasini alirken dua ediyodum ins normal renktir diye gecti sonra. Bi yediklerini dusun. Ben bi ara dereotu vs cok yiyodum ondandir diye dusundum yeni kan damlasina gectk ondandir diye dusundum ki kullandigim damla hic ole etkisi olan yokmus.. mersk edilcek bisey degildir canim sagligi yerinde olup olmadigini anlar zaten anneler.. 3 4 kez yesil icinde sarimtirak olarak yapti sonra sarimtirak sekilde devam ediyoruz. Iciniz rahat etmezse ben ole her anormallik hissettimde fotosunu cekiyorum napiyim devam ederse uzun sure doktorumuza danisirim baktiriyim diye sizde bole yapin derim bence