Merhaba hanımlar. Benim bebek 4 aylık oldu ilk zamanlar anne sütü alımı çok güzeldi ve göğüslerim dolu ve şiş duruyordu şuan Şişlik gitti biri okadar küçük duruyor diğeri ise büyük çok dengesiz bi görüntü var küçük olanı fazla emmiyor bile. Diper göğüsümdede ellediğimde içinde bir sertlik var nedir sizce problem başına gelen var mı ve göğüslerim ilerde aynı boyuta gelir mi tekrar