sapling İyi akşamlar herkese , bebeğim 45 günlük neredeyse bir aydır yüzünde sivilceler çıkıyor doktor kuruluk dedi krem vardı ama başka bişey diye düşünüyorum. Başına gelen anneler bilgi verebilir mi https://imgyukle.com/i/rKMfSP
Elifyasin sapling canım bizimde aynıydı eşim ezcaneden bu döküntüler için krem istemiş prophantol diye bi krem vermiş 3 gün içinde bitti bizimde bir aydır vardı ama sabah akşam bu kremi sürdüm üç günde bitti tavsiye ederim kesinlikle
Ndderdem sapling benım yavrumda boyleydı doktor tavsıyesıyle .. fıto krem furacın travacort ucunu karıstırdım surdum anında etkı etmıstı cocuk beyazlamıstı valla. Megersem beyaz tenlıymıs demıstık
Miloska23 İsilik cnm bizimde böyle oldu. Ben alerji sandım doktora yazdım. Onun cvb su: Bebeklerin yanaklarında bu tarz döküntüler olur. Bugün bir anda çıkmış olmamalı. Vücuda yayılmadıkça birşey yapmayın