Gamzeadar 4.5 aylık oğlum Demir ilacı kullandığımdan beri (ferrum kullanıyoruz) hergün kakasını yaparken 2-3 günde bir yapmaya başladı. Bu normal mi aynı durumu yaşayan var mı aranızda. Yada kabız yapmayan Demir ilacı öneriniz var mı?
Duce28 Gamzeadar ferro Sanol kullandık bir sorun yaşamadık canim . Lakin kabizlik sorunu bizde vardı doktorumuz fitil verdi 15 güne yaydık kullandık . Sonrasında düzeldi çok sükür .
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gamzeadar Biz kullanmıyoruz. Kan tahlili verilmeden gereksi yere ilaç yüklemenin anlamı yok diye düşünüyorum. Bir eksiklik çıkarsa kullanırız, ek gıdadayız ayrıca özle pekmezle bu sorun da cözülür. 🤷🏻♀️
Bidam Bir fermix kullanıyoruz. Kizim.hic sevmiyor öğürüyor. Ama kabizlik vs. Hic oyle bir problem yapmadi. Icerigi cok temiz bi demir ilaci demisti doktorumuz.