Miraet09 Merhaba anneler doktorunuz hangisini önerdi benım doktorum fitil vermemi önerdi şurupta kimyasal çok dedi ama cevremdeki arkadaslarımın doktorları şurup önermiş sizlerin doktoru ne önerdi ?
yasemnugr06 Miraet09 2. Ayda önermiyorlar cnm hiçbirini ama ebe önce çay kaşığı ucuyla calpol geçmezse fitil yarım demişti bana kullanmadım
Miraet09 yasemnugr06 ates 38 olmadan vermicem bende zaten atesın çıkmasıda iyi bir şeymiş . Çok huysuzlandımı bebegınzıın agrısı çok oldum baya korkuyorum çok aglıcak agrısı olucak diye
yasemnugr06 Miraet09 biraz huysuzlandı ateş olmadı ama doktor doğru demiş fitil daha iyi cnm aklında olsun
Zum1- Bizde dun yaptırdık 2.ay aşımızı. Bugün atesi 37.3e kadar cıktı daha fazla cikmadi cok sukur ilac vermedim ama doktorumuzu aradık yarim ölçek calpol gecmezse fitil verin dedi.